Inovatoriu orientavimosi zaidynes

„Inovatorių orientavimosi žaidynės“

Rugsėjo 18 dieną visus besidominčius inovacijomis ir atradimais bei jų gyvenimu mūsų kasdienybėje, Šiaurės miestelio technologijų parkas kviečia dalyvauti pirmą kartą rengiamose orientavimosi žaidynėse „Inovatorių Vilnius”. Jų metu komandos bus kviečiamos leistis į originalią pažintį su Vilniumi ir čia kuriamomis bei plėtojamomis inovacijomis.

Per amžius Vilnius viliojo į jį atvykti gyventi ir dirbti įvairiausių sričių išradėjus ir inovatorius. Kadaise čia žmones stebino alchemikų bandymai ir demonstruojami fizikos eksperimentai, žavėjo „optikos menai”, matematiniai instrumentai ir „naudingos mašinos”, o „Vilniaus laikraščių” skiltis apie mokslo pasiekimus ir naujausius išradimus kėlė itin didelį susidomėjimą. Ne mažiau įdomios mūsų inovatorių taikomos idėjos ir šiandien, mus džiugina inovacijos kasdienybėje ir viešose miesto erdvėse, žavimės ir didžiuojamės pasaulinio pripažinimo vis dažniau sulaukiančių startuolių sėkmės istorijomis.

Smalsu? Tada pats laikas rinkti 3-5 bičiulių komandą, su kuria nersite į interaktyvų orientavimosi žaidimą! Jūsų lauks 10 užduočių, susijusių su inovatoriais ir inovacijų istorijomis, kurios ves į skirtingas Vilniaus vietas.

Trijų geriausių komandų lauks dovanos ir paskata tolesniems atradimams!

  • Žaidimo pradžia – 14 val.
  • Žaidimo startas – Taikomosios dailės ir dizaino muziejuje (Arsenalo g. 3).
  • Finišas – Vilniaus miesto inovacijų pramonės parke (Vismaliukų g. 34).
  • Judėjimo priemonės – visos įmanomos!
  • Santykis su inovacijomis – skatinamas! Nes už visas Lietuvos startuolių/inovatorių sukurtas ar Vilniuje plėtojamas inovatyvias priemones/technologijas, naudojamas žaidimo metu, bus skiriami papildomi taškai!

TAISYKLĖS

  • Žaidimui skiriamos 3 valandos;
  • Komandą gali sudaryti nuo 3 iki 5 žmonių imtinai;
  • Žaidimo metu reikia surasti aprašytą vietą ir surasti ar išspręsti atsakymą joje;
  • Taškai skiriami už teisingus atsakymus ir žaidimo metu tikslingai naudotas inovatyvias technologijas/priemones;
  • Taškai atimami už vėlavimą finišuoti po 1 tašką per 2 minutes;
  • Komanda privalo būti kartu ir negali išsiskirstyti po skirtingas užduotis;
  • Komanda negali dalintis atsakymais su kitomis komandomis;
  • Laimi komanda, surinkusi daugiausiai taškų, jei komandos surenka vienodą taškų kiekį, laimi ta, kuri finišuoja greičiau;
  • Trys geriausios komandos bus apdovanotos;
  • Taisyklių nesilaikančios komandos bus diskvalifikuotos.

REGISTRACIJA